PAR UZŅĒMUMU PAKALPOJUMI TARIFU APRĒĶINS
STRUKTŪRA KONTAKTI INFORMĀCIJA
 
 







Lapas karte
contact@alpa.lv
 
Par uzņēmumu
Kvalitātes politika
Mums ir svarīgs katrs klients. Mūsu mērķis ir palīdzēt katram rast optimālus, individuālus kravu transportēšanas risinājumus, nodrošinot stabilu augstas kvalitātes servisu.

Uzņēmuma pamatmērķi kvalitātes jomā
  • • Pakalpojumu sniegšana atbilstoši starptautisko un nacionālo standartu prasībām;
  • • Stabili augsta pakalpojumu kvalitātes līmeņa nodrošināšana un nemitīga pakalpojumu efektivitātes paaugstināšana.

Mūsu uzdevumi noteikto mērķu sasniegšanai
  • • Mēs paaugstinām mūsu darbinieku profesionālo kompetenču līmeni un nodrošinām racionālu darba pienākumu sadali;
  • • Stimulējam darbinieku zināšanu un prasmju papildināšanu kvalitātes vadības jomā;
  • • Sistemātiski pētām un prognozējam klientu vajadzības, lai pilnveidotu mūsu piedāvājumu;
  • • Uzturam un pilnveidojam kvalitātes vadības sistēmu;
  • • Izmantojam uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu, lai sistemātiski uzraudzītu un uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanas pasākumu kategorijas
  • • Precīzs pienākumu un atbildības sadalījums komandā;
  • • Darbinieku motivētas un godprātīgas pienākumu izpildes nodrošināšana;
  • • Uzticamu un godprātīgu piegādātāju izvēle.
Lapas karte
Copyright © 2005 Alpa Centrums
contact@alpa.lv
Rīgā, Galvenais birojs
Tel.: +371 67780600, 67093600
Fax: +371 67780630, 67093630
Pārstāvniecība Maskavā
Tālr./Fakss: +7 495 624 34 31, +7 495 624 39 10